Snart tentadags!

16 dagar kvar till tenta i organisk kemi nu.
Man börjar känna sig pirrig och orolig redan dessutom! Vill ju inte faila denna tentan, men det är kemi vi pratar om, fyfan.. Har iallafall enbart missat 3 föreläsningar totalt av alla föreläsningar vi haft, och då har jag lyckats få med mig anteckningar från de andra så känns inte direkt som att jag missat någonting. Dock så är det sjukt mkt att lära sig, så himla mkt dravel som man inte kommer ha någon som helst användning för senare i livet. Tyvärr, men det är så.

Kemi har för mig alltid varit riktig skit, har alltid haft svårt att förstå mig på de, och alltid haft problem med det. Men detta är sista kemikursen i min utbildning, så är bara att bita ihop och försöka genomföra den med ett godkänt resultat.

Nu ska jag sätta mig med the book of doom! Wish me luck =)
Kommentarer
april / 2011-05-25 @ 12:34:34

Jag känner igen mig, jag har nyss läst då dravel om samernas historia, vilket jgag kommer ha glömt om en månad. Ibland förstår man inte vitsen med att läsa saker man totalt skiter i.

Cissi / 2011-05-25 @ 17:11:22

Mm precis, känns så orelevant lixom för vad man kommer jobba med sen.. är ju inte så att jag tänker stå i ett jäkla labb iklädd labbrock o leka med kemikalier :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0