Första passet efter sommaruppehållet

Idag var det dags att hit the gym!
Efter cirka två månaders vila nästan var det på hög tid att komma tillbaka och jobba på formen! Så idag körde jag och älskling ett bröst/triceps pass, och jag är dösäker på att det kommer kännas imorgon. Det märktes man inte varit på gymmet på länge, handlederna tog lite stryk i pressövningarna och man orkade inte riktigt lika mycket som man brukade. Men det kommer snabbt tillbaka :D Imorgon är det dags för ben! Så säg hej till marklyft och knäböj :P

Testade för övrigt ett par jeans jag inte kunnat komma i på nästan ett år.. Och för första gången på denna tid kunde jag äntligen knäppa dem :D Success!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0