Bombnedslag

Ja så kan man beskriva mitt rum när jag vaknade.
Hade i all lathet hällt ut all rentvätt från tvättkorgen på golvet och ej orkat sortera in den i garderoben, badrummet var total disaster och alla hyllor behövde dammas (orkade nämligen inte göra det tidigare i veckan så dem hade inte blivit dammade sen innan jag åkte upp till Norrland nån gång..) = dem såg förjävliga ut eftersom jag kör med svarta möbler haha. Döda flugor låg överallt på fönsterbrädan oxå, usch. Så jag tog tillfället i akt eftersom vädret ändå suger och har nu dammtorkat, torkat lister, bäddat, ammsugit, städat hela badrummet och rengjort datorn. Så nu är allt skinande rent :D Synd man har en svart lång hallmatta bara och svarta möbler, minsta dammkorn syns ju!! Så redan nu är det vita prickar på mattan! Jaja ^^ Rent är det iallafall and I LIKE IT!

Får se hur länge det varar bara ;)
Kommentarer
Sandra / 2011-07-28 @ 14:29:18

Duu.. hur kan du länka till din portfolio sådär? :P


Cissi / 2011-07-28 @ 15:19:00

Hmm, lade till någon html grej i blogggrejen.. Var en kompis som är programmerare som fixade det åt mig dock så är inte säker >.< Men typ länka till den bilden eller något.. Vet inte hur man gör dock tyvärr :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0