Systemkamera!!

Har forskat runt de senaste dagarna på jakt efter en systemkamera.
Det står mellan en Canon EOS 550D eller en Nikon D90. Har dock funderat nu på sistone om jag ska köpa dem nya istället för begagnat så man får garanti och allt sådant. Dock blir det ju lite dyrare tyvärr, men hade ev. tänkt ta det på delbetalning isåfall. Åh vad jag vill ha en systemkamera! Risken att bli lurad som med min Nikon D80 jag aldrig fick är ju iallafall lika med noll om man köper från ett riktigt ställe, men priset blir ju ett annat oxå.. Lutar åt att de kommer gå ca 7000 totalt om jag vill ha någon av ovanstående kameror med shysst objektiv o sånt till.. hmm!

Men jag vill! :<

Kommentarer
Mamsen / 2011-07-27 @ 06:46:04

Oooops...tänk efter noga! Du kan visserligen ha kul med en ny kamera men den kan varken ge dig mat, betala din hyra eller på annat sätt förse dig med pengar. För det kommer dagar när du vill shoppa, lyxa till vardagen m.m. och då känns det bara surt att inte ha pengar.

Så ta en riktig funderare innan du gör något. KRAM

Cissi / 2011-07-27 @ 22:15:05

Jo jag vet.. =) Tänkte ta den på avbetalning isåfall så ^^


Simon / 2011-08-07 @ 15:22:10

Till Mamsen!



Det är nog just med hjälp av en kamera som man kan tjäna pengar.

Kameran har gett många fotografer mat, hyra och just pengar.



Om en person har t ex 10.000kr på sitt sparkonto och han/hon vill köpa en kamera, skulle du då råda den personen att använda dem 10.000 kr till mat, hyra, shopping, etc?



Kanske borde mamsen ta sig en riktig funderare!



Kram Simon

johanna / 2011-11-15 @ 17:45:36

köp Caaaaanon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0