Tråkigt väder equals städning

Förutom att uppdatera mig om de hemska händelserna i Norge och se film har min helg varit rätt så händelselös.
Blev ett styrketräningspass igår följt av massiv träningsvärk i biceps idag dock. Planerna för idag är ett besök på apoteket, gå en promenad och städning. Det trista vädret ute förbjuder alla sommaraktiviteter tyvärr så inomhusaktiviteter är det som får gynnas idag. Dagens största aktivitet är städning. Min bokhylla behöver dammas, skrivbordet behöver dammas, toan städas och sedan måste jag tömma tvättkorgen på all tvätt (booooring).. Men vad ska man göra lixom:P Skaffa sig en städerska? Haha, de hade varit gött att ha :D

Återkommer lite senare med uppdatering, nu ska jag tukta min säng med bäddning!
Kommentarer
Mamsen / 2011-07-26 @ 08:16:35

Haha...hann du bli försoffad under tiden här hemma? Skämt åsido, det är skönt när det är städat!

Cissi / 2011-07-28 @ 00:52:57

Agree:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0