Huvudvärk och regn

Skulle egentligen varit på skolan nu.
Om det inte hade varit för att jag vaknade med världens hemskaste huvudvärk/migrän och knappt kunde ta mig ur sängen. Så blev en hemmadag idag. Ska snart öppna the book of doom (kemiboken) och försöka se vad det är dem pysslat med idag. Huvudvärken vill dock inte ge med sig =/ Har druckit vatten, ätit frukost och tagit huvudvärkstablett så får se om det går över snart..

För övrigt så regnar det ute igen :S Väldigt less på detta vädret kan jag lova! Ge mig sommar, sol och värme istället ...

Kommentarer
Mamsen / 2011-05-17 @ 17:04:55

Hav tröst....Det regnar här också! Boring för vi ska ner till båtklubben snart och hjälpa till att lägga ut bryggor!

Krya på dig, kram.

Cissi / 2011-05-17 @ 20:01:34

Tack mamma <3 =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0