Fredagen den 13e och morgonmys

Otursdagen idag då.
Fast jag tror inte på sånt där dravel. Känns snarare mer som att min otursdag var igår, haha. Föreläsning hela förmiddagen, sedan labb hela eftermiddagen, sen massa mer skit som hände som jag inte vill ta nu, fick mens, samt hade spänningshuvudvärk hela kvällen. Blä. Tränade oxå på kvällen och sedan var man helt död så blev inget bloggande igår.

Som tur är har jag ju min älskling som tar hand om mig dock <3 Var underbart att vakna idag av massa pussar.. :3

Myspys i sängen på morgonen är det bästa jag vet =)

Två myspysbilder från Ronneby för några veckor sedan. Jag alldeles nyvaken! haha
Kommentarer
Mamsen / 2011-05-13 @ 23:00:12

Jag önskar er turturduvor en trevlig helg med Kram o mys.

Cissi / 2011-05-14 @ 11:05:25

hihi :D tack detsamma mamma ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0