7 månader idag =)

Idag firar jag förresten 7 månader med min älskling =)
Tiden går så fort... Snart är det 1 år :D Det har inte blivit något direkt firande men han hade köpt hem tortillas när han kom från skolan så lite god mat har vi fått i oss iallafall!

Min huvudvärk har försvunnit oxå så vi tog oss en tur till gymmet med. Jag ska bli fit till sommaren! Önskar jag kunde växa lika fort som han gör dock, han har gått om mig med hästlängder ju..!

Bjuder på en liten bild på min lilla tjockis =)
Kommentarer
Mamsen / 2011-05-18 @ 10:17:37

Ujujuj.....Vilka muskler! Nog är han vältränad alltid. Skickar en grattiskram till er båda!

Jocke H / 2011-05-18 @ 19:56:54

Ser ut som han kämpar hårt på gymmet ^^


Cissi / 2011-05-18 @ 20:22:18

Haha tack mamma =)



Jocke: Vi båda kämpar på! Jag kan ju typ inte bygga muskler verkar de som xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0