Vår middag igår..

..var awesome!
Vi drog ju ner till stan igår för att äta på Steakhouse, och deras plankstek får banne mig toppbetyg! Riktigt gott, hade kunnat äta sånt varje dag, haha.. Så de får bli ett besök dit igen nästa månad när jag och älskling firar ett halvår :D Så gott.. Vi typ rullade ut därifrån haha xD Hämtade upp paket på Ica på vägen hem från mamma oxå ^^ Det var digitalkameran som jag har fått överta så nu behöver jag bara batterier så ska jag ta reda på sen vad den kan åstadkomma för bilder ;)

Idag är för övrigt en lugn dag, har städat hela mitt rum och älsklingen har just dragit. Han ska nämligen hem till Ronneby och fira en polares födelsedag så jag är ensam ikväll. Ska passa på att plugga riktigt mkt nu till omtentan om 14 dagar, känns behövligt :P
Kommentarer
Leah / 2011-03-13 @ 11:17:09

Mums :)


Cissi / 2011-03-13 @ 13:34:01

Mm de var de ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0