Tung cardio och tortillas

Helt slut i kroppen är jag!
Blev ett tungt cardiopass idag, och efter det hem för att laga tortillas. Massa gott ^^ Har legat i soffan och kollat på lite Bygglov och bara slappat med. Imorgon tror jag det är dags för vila, men får se hur jag gör =) Hade varit najs om man kunde få börja se resultat snart.. mina sommarshorts sitter fortfarande lika tajt tyvärr så är lite drygt. Tror vi ska börja se säsong 2 på Macahan ikväll oxå för övrigt :P För orkar inte röra en fena nu under resten av dagen.. :p
Kommentarer
Leah / 2011-03-03 @ 10:04:28

Duktig du. :) och tacos/tortillas är sjukt gott


Cissi / 2011-03-03 @ 10:41:49

Försöker vara duktig iaf :D Ja de e de ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0