Tråkigt väder och plugg to do

Skulle uppdaterat för flera timmar sen men vårt internet har inte fungerat så får bli nu istället!
Skulle egentligen tränat idag efter föreläsningen, men kände mig inte pigg alls så stannade hemma. Blev en tur till Ica i regnet dock (första gången de regnar på sjukt länge) för att handla mat! Idag lagade jag och älskling kokt potatis med spenatstuvning och stekt rödspätta ;) Riktigt gott faktiskt! Har kommit in i en liten spenatperiod nu känns de som, spenat är så jäkla gott xD Nu är det dags för plugg och så ska jag finslipa på min present till älskling som fyller år på fredag ;) Bjuder på bilderna jag skulle lagt upp för några timmar sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0