Tenta i humanfysiologi skriven!

Kom nyss hem från tentan, och det kändes riktigt bra så jag är rätt säker på att jag klarade den.
Nu har jag 6 dagar till nästa tenta men jag avsäger mig nog allt plugg för idag och bara njuter och tar itu med skiten imorgon :P Tycker jag kan vara värd de, hehe. Ikväll är det Mexican party!! Så lär bli lite festande för första gången på vääääldigt länge =) Är skönt man typ lagt ner men typ en gång varannan månad måste ju ändå vara okej att dricka ^^ Har köpt en sombrero tillochmed nere på Partaj som jag ska ha, haha!
Denna ^^
Kommentarer
April / 2011-03-26 @ 15:46:12

Have fun sylvester! Mexikaner dricker mkt tequila!

Mamsen / 2011-03-26 @ 17:11:17

Jag håller tummarna för att du lyckats med tentan. Bra kämpat! Ha en trevlig kväll i din sombrero.

Kram

Cissi / 2011-03-27 @ 16:00:07

Tack :D April: Haha jag fick ner 2 st iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0