Råkade överdosera..

Jack3d :P
De säger ju man ska ta 1-3 skopor för att få bra effekt på gymmet, så jag tog 2 för första gången och visst kändes de bra på gymmet, men på vägen hem och hemma kände jag verkligen att jag överdoserat. Har fått i mig på tok för mkt koffein, så har varit helt stirrig och vimsig i typ 1.5 timme :P Nu har de börjat gått över dock men ska inte ta så mycket igen! Var inte en härlig känsla.. För övrigt så fyller älskling 21 år imorgon! :D Så då ska vi göra tårta o grejer ;) och han ska få min present som jag slitit med nu ett bra tag =) Längtar! Bjuder på en nytagen bild på mig ^^

Kommentarer
April / 2011-03-11 @ 13:59:34

Gratta honom från mig! Hoppas ni får en toppen dag!

Cissi / 2011-03-11 @ 14:27:24

Tack :D Will do ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0