Packning pågår! ^^

Idag drar jag och Sebastian hem till hans far i Ronneby!
Jag ska nämligen få träffa stora tjocka släkten på söndag då dem ska ha ett födelsedagskalas för Sebastian och hans bror Robin (dem fyller med 10 dagars mellanrum så!) Är lite spänd men det kommer nog bara bli skoj ^^ (förhoppningsvis haha!) Håller på att packa nu.. Vi stannar till söndag och som jag känner det kommer min packning ha hunnit bli dubbelt så stor tills vi ska åka om 2 timmar, haha.... Laptopen följer såklart oxå med till Ronneby så jag kan plugga Humanfysiologi ;) Nää, måste gör amig iordning nu, uppdaterar sen ^^
Kommentarer
Anonym / 2011-03-18 @ 18:49:32

Då önskar jag er en riktigt trevlig helg.

Kram

Anonym / 2011-03-18 @ 19:51:47

Tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0