Långpromenad i solskenet

Idag gick jag och älskling på långpromenad runt den s.k Linnérundan i naturreservatet =)
Tog ca 2.5-3 timmar totalt men supermysigt ute var det! Isen från översvämningen i Hälge Å hade inte smält bort än så vi fick passera flera ställen med glashal is där vi typ fick åka skridskor på våra skor haha ^^ Men skoj var det :D Måste ändå säga att man kan få helt okej bilder med iphonen, dock så har jag på senare tid önskat mer och mer att jag hade en digital systemkamera! Jaja, var sak har sin tid ;)

Kommentarer
Mamsen / 2011-03-06 @ 21:20:30

Vad våren kommit långt hos er! Jag kan förstå att det var härligt med en promenad i vårsolen.

Kram

Anonym / 2011-03-06 @ 23:33:15

Mm det är riktigt skönt ute nu :D Men den kommer snart till er med ;) kram!

Mamsen / 2011-03-07 @ 12:31:31

Om allt går väl så kan du ju få överta min digitalkamera. Jag har ropat in en ny på Tradera. Om det är en ärlig person så bör jag få kameran denna vecka.

Cissi / 2011-03-07 @ 16:08:15

Oooh, det hade varit super jue :D Får prata om de sen när du får din ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0