It's going down

I höst och vinter gick jag upp 6 kilo ungefär, låg på ca 61 kilo morgonvikt som mest :P
Sedan januari har jag och älskling tränat en jäkla massa dock, och resultaten börjar komma äntligen :D Väger nu ca 57-58 kilo, alltså - ca 4 kilo :D Långsam viktminksning som fan, men man ska inte svälta sig heller. Unnar mig pizza och godis och chips, det är träningen som ger resultatet så ^^ Äter gott gör jag oxå dessutom, idag blev det ris, kyckling och currysås :D Dieter som Kissies funkar inte, herregud den människan är ju inte klok. Fast det visste vi ju redan ;)
Kommentarer
Leah / 2011-03-30 @ 17:35:47

Ser got ut :)


April / 2011-03-30 @ 19:59:03

Men snälla sluta med din besatthet av vikten! Jag väger fan mellan 60-61 på morgonvikten, är jag tjock då eller, plus att jag är kortare än dig.

Cissi / 2011-03-30 @ 21:56:06

Jag är 1.65 så =) Men är inte vikten som är intressant, försöker bli av med fettet på höfterna så jag kan få på mig mina jeans igen :P Får dem nämligen inte över höfterna och har därför levt i leggings sen i somras :p

Leah / 2011-03-31 @ 09:57:54

Förstår April, men förstår även dig cissi, nästan allt mitt ligger på höfterna / rumpan. Det gör mycket när man ska köpa byxor.


Cissi / 2011-03-31 @ 14:30:43

Jo e samma här.. Är så trist jag inte kommer i mina jeans och jag vägrar köpa nya :P Vill ju bara komma ner till min normala vikt så jag kommer i dem igen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0