Hålla fingrarna i styr

Det är verkligen något man måste göra när man använder Tradera.
Det är så lätt hänt annars att man klickar hem massa prylar bara för att dem e billiga, men det blir ju dyrt i längden! Som igår, jag var enormt ENORMT nära på att vinna auktionen för väskan nedan, men sedan intalade jag mig själv att nej, jag behöver inte en till väska. Inte just nu iallafall. Sedan så lyssnade jag även på Maddes råd att den var för mycket "blingbling" hehe. Så nu sparade jag några hundralappar där om man ser de så :D
Kommentarer
April / 2011-03-30 @ 12:26:31

Hon har rätt, den ser väldigt billig ut också, max 200 kr för den där.

Cissi / 2011-03-30 @ 16:29:33

Guess you're right :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0