Gloturken på gymmet

Usch, jag ska aldrig mer gå till gymmet ensam efter idag.
Idag följde ju inte älskling med eftersom han var på skolan och det finns en 40+ läskig turk (eller nåt) som alltid e på gymmet och som alltid brukar glo massa när man tränar. Vanligtvis brukar han bara glo men idag gick han för långt! Jag hade just ställt mig på trappmaskinen när jag ser han i ögonvrån närma sig. Han brukar ALDRIG köra cardio men nu ställer han sig på trappan bredvid och bara står där o glor på mig?! Klarade inte av de mer än 5 minuter, så stack till mattorna för att göra lite övningar och situps istället. 2 minuter senare är han oxå där ... Fick nog efter några minuter där med av hans gloende blick och gick in och hämtade mitt fitness 24/7 kort och låste sedan in mig på tjejgymmet samt smsade älskling. Han kom och hämtade upp mig 30 minuter senare. Sjukt störande att man ska få sin träning typ sabbad av såna människor. Var riktigt arg ett tag. Dessutom så blir man ju lite rädd oxå ... Iaf så tog jag och älskling en promenad runt naturreservatet efter gymmet och sedan har han lagat ris och korvstroganoff till oss. Har man inte bästa pojken så säg? =) Men nej, tänker inte gå ensam till gymmet igen iaf!
Kommentarer
Mamsen / 2011-03-03 @ 18:23:11

Otäck typ men det är ju tur att Sebastian hämtade upp dig. Du har en bra pojkvän, kram!

Sebbe / 2011-03-03 @ 22:59:25

Jag försöker va det iaf. :)

Anonym / 2011-03-03 @ 22:59:50

...bäst alltså.

Cissi / 2011-03-04 @ 14:42:59

Det är du baby ^^

Mamma: Ja, annars hade jag nog fått stanna hela dagen på tjejgymmet eller tills han försvunnit, haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0