Vilka fittor

Ursäkta uttrycket, men börjar bli lite arg nu.
Jag köpte en kamera från några snubbar på tradera för 3200 kronor för typ 2 månader sedan nu, och paketet skulle skickas med DHL. Men DHL lyckas slarva bort paketfanskapet, och nu har ärendet gått till reklamation. Problemet är bara att dessa idioter som jag köpte kameran av inte hör av sig. Det suger. Det suger så fett. Kanske är dessa pengar borta för alltid? Isåfall blir jag riktigt ledsen.. 3200 kronor är så mkt pengar när man är student, sparade sen januari för att kunna köpa denna systemkamera.. Är seriöst så ledsen över detta...

Är iallafall evigt tacksam för att Nina ska låna ut sin gamla systemkamera till mig så man kan få fina bilder när man åker hem iallafall. Men faktumet kvarstår att dessa pengar kanske är borta.. :( Gör mig seriöst ledsen.. Kan dem inte bara svara på mail lixom? :'(
Kommentarer
Mart1m / 2011-06-13 @ 00:51:49

Jag e' verkligen lessen. Tråkigt. Men du måste kolla omdömena. Kom ihåg. Stäm DHL för fan. :-)

Mamsen / 2011-06-13 @ 10:47:04

Mycket trist och tråkigt alltihop och det är bara att hoppas att det löser sig så du får kamera eller pengar tillbaka.

Cissi / 2011-06-13 @ 11:10:34

Deras omdömen var bra, de hade typ 500 unika :( Ja, jag hoppas veeeerkligen det :S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0