Träningsvärk of doom

Det kändes redan igår.
Värken. Och idag hade det eskalerat till den gräns att jag knappt kom ur sängen. Morgonens första toabesök innebar intensiv smärta då man skulle sätta sig ner. Och såhär kommer det troligen att vara resten av dagen oxå :P Jag snackar om träningsvärk. Typ den värsta träningsvärken jag någonsin haft. Men det är ändå skönt på ett sätt. Skönt att veta att man verkligen kört slut på sig själv och att musklerna nu håller på att återhämta sig. Men ja, det blev verkligen som jag sa igår :P Skulle behöva permobil idag, haha!

Gårdagskvällen tillbringades för övrigt hos Christian, blivande kemilärare och en jäkligt bra sådan dessutom! Så nu känns den kommande tentan inte lika oövervinnerlig. Det blir väl en-två lektioner till innan vi gått igenom allt, men jag är evigt tacksam för att han tar sig tid att lära lilla korkade mig (som för övrigt är SÄMST på kemi) allt jag behöver kunna inför tentan.

Nä, solen skiner ute, och vet ni vad det innebär? I'M OFF! Här ska de solas :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0