Tentaplugg all day long..

2 dagar till tenta.
Nervositeten börjar komma nu. En enda tenta på en 15-poängskurs är hårt. Den kommer bli STOR. Det är jättemycket att lära sig, och jag är evigt tacksam för att Christian har tagit sig tid att lära mig allt jag behöver kunna inför tentan. <3

Iallafall, såhär ser dagens schema ut:
- Renskriva de sista anteckningarna från kladdblocket
- Läsa igenom alla mina anteckningar på laptopen
- Plugga på biokemin
- Lära mig rita upp strukturer för kolhydrater, proteiner och fetter
- Gå igenom övningstentan
- Skriva en ordlista för alla grupper och vad de ger för reaktioner
- Eventuellt börja skriva en sammanfattning

Kort sagt, busy day :( Men känns bra jag har ett strukturerat schema iallafall för dagen!  Och tack och lov så är det molnigt idag, så man behöver inte känna sig dålig för att man är inomhus.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0