Ska få låna systemkamera till Norrland! :D

Igår pratade jag med Nina en del och hon har en gammal systemkamera som hon inte använder längre.
Jag ska få låna den när jag åker upp till Norrland och testköra den, ska bli superkul :D Kanske blir så att jag senare köper den av henne med om jag tycker om den. I vilket fall som helst tycker jag det är skitshysst av henne, kommer bli så jäkla kul att kunna ta awesome bilder av det vackra norrländska landskap som är mitt hem.

Det är en Nikon D200, alltså en riktigt bra kamera :D Tack så mycket Nina! =)

Edit: Det är samma Nina som tagit alla mina bilder i headern och samma kamera!

Kommentarer
Leah / 2011-06-08 @ 12:28:05

Bra märke ;) haha..

Helt annan känsla fota med en systemkamera jämfört med en vanligt liten digitalkamera


Cissi / 2011-06-08 @ 13:12:59

Jo precis, menar ju de :D Lär bli jättenajs bilder ^^


Mamsen / 2011-06-08 @ 16:18:30

Låter kul, men om du inte ska använda kameran du fick av mig så kan jag väl få tillbaka den. Millan kanske vill ha den istället.

Kram

Cissi / 2011-06-08 @ 17:57:48

Kommer ju inte använda den om jag får låna denna ^^ ska ju köpa systemkamera med är de tänkt. Såfort jag fått tillbaka cash från DHL vill säga :D Aaa, jag kan ta med den upp=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0