Jävla huvudvärk

Fyfan vilken huvudvärk jag har.
Har druckit litervis med vatten men ändå dunkar huvudet så mycket att jag knappt kan tänka. Det står säkert någon liten gubbe därinne med en hammare och bankar mig i bakhuvudet, eller så känns det iallafall. Sjukt drygt, för jag har inte tid med sånt nu! Måste ju plugga plugga plugga till tentan men mår man såhär så orkar man knappt ens stå upp.

Huvudvärken kan ju kanske dock bero på sömnbrist, för det var så himla kvavt och varmt inatt! Gick inte att sova alls, och då hade jag ändå fönstret öppet så det drog in. Lyckades åstadkomma sisådär en 3 timmars sömn kanske...

En tupplur nu kanske hade varit något?
Kommentarer
Mamsen / 2011-06-08 @ 06:42:09

Usch då! Det kanske är en kombination av värme/ spänningshuvudvärk. För du är ju lite stressad nu inför tentan. Hoppas det släpper och lycka till med tentan. Kram

Veronica / 2011-06-08 @ 07:27:47

Hoppas att det blir bättre snart :)


Cissi / 2011-06-08 @ 11:12:19

Tack=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0