Arg. Så jävla arg.

DHL har svarat angående mitt kameraärende.
Eftersom paketet bara vägde 1 kilo får jag tillbaka 500 kronor av dem. 500 av 3200. VAD E DE FÖR JÄVLA POLICY? Isåfall skulle jag kunna skicka 20 kilo tegelsten i ett paket och om de kom bort få tillbaka 10,000 kronor för de? Jävla korkad policy, och självklart vill avsändaren inte heller betala tillbaka pengarna vilket slutligen betyder att det är jag som får ta smällen och enbart jag som förlorar på denna jävla affär.

Är så arg så det bara kokar i mig!!!!!

DHL kan dra åt helvete!
Kommentarer
Mamsen / 2011-06-14 @ 10:39:48

Jag förstår att du är arg och tycker synd om dig men det ordnar sig alltid även om det är du som losat på hela affären. Det är nog lika bra att försöka gå vidare även om det svider, för jag kan inte se att det finns någon lösning om inte säljaren vill ge tillbaka pengar. Fast han har ju levererat varan och har ju därmed uppfyllt sina skyldigheter.

Anonym / 2011-06-14 @ 11:51:12

Jo :( suger bara så mkt för de e så mkt pengar de handlar om :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0