Vissa människor..

Fick lite roliga kommentarer till mitt förra blogginlägg.
Det är rätt kul att se hur människor kan mopsa framför en dataskärm när de är helt anonyma, men i verkliga livet skulle dem nog aldrig göra så. Se bara på Kissie, hon har en jättestor blogg och hon får ta en massa skit i kommentarfält från anonyma människor om att hon är så himla ful etc. Men dessa människor skulle aldrig våga säga det till hene face to face. Min blogg skriver jag för min familj och mina vänner skull, och speciellt min familj då eftersom dem bor i Norrland så att de ska kunna ha lite kontakt med mig och se vad jag pysslar med om dagarna och vad som händer. Det var därför jag skapade denna bloggen i första början. Sedan om människor känner att dem vill skriva massa skit i bloggen, det rör mig faktiskt inte ett dugg, då jag inte tar skit från anonyma människor =) Vill ni inte läsa, så sluta då. Jag har aldrig bett er att ni ska läsa ens. Skriver exakt vad jag vill i min blogg! Så nu vet ni det =)
Kommentarer
Nina / 2011-07-19 @ 17:29:54

Du skrev ju faktiskt känsliga tittare varnas :( då kan man ju faktiskt sluta läsa om man blir rädd haha!


Anonym / 2011-07-19 @ 18:59:31

Vissa kanske har åsikter om vart gränsen för privat går och eftersom du skriver på internet får du väl vara beredd på kommentarer eftersom hela världen kan läsa om din svampinfektion.. och förresten, tror du att din familj i Norrland känner sig stolta över att deras dotter skriver om sin svampinfektion på internet?

Anonym / 2011-07-19 @ 19:15:14

Ps. Jag känner inte dig men det finns en gräns, oavsett vad man är för människa, om vad som är privat och vad som är lämpligt att skriva om på nätet där ALLA kan läsa.. Skaffa lösenordsskydd om du inte klarar av ärlighet. Och du: om man söker på "Cissi svampinfektion" på Google: Bilder så kommer det upp en bild på dig! Plus att söker man bara på "svampinfektion" på Google: Bilder så kommer det upp en bild som referens till din blogg. Hoppas du är nöjd!

Cissi / 2011-07-19 @ 19:53:45

Så att klanka ner på mig för jag skriver vad jag vill är ärlighet? Haha. Bra där. Och angående om min familj är stolta eller inte? Wtf. Det är en helt naturlig sak som typ alla tjejer haft någon gång i livet, tror inte min familj bryr sig speciellt mkt alls vad jag än skriver faktiskt. Nöjd? Ja, jag bryr mig faktiskt inte alls =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0