Söderut imorgon :(

Det är med sorgset hjärta jag kommer lämna Norrland imorgon.
Det har varit 2.5 sjukt roliga veckor, med mycket som hänt och mycket hemmamys med familjen. Kommer antagligen vara lite nere de första dagarna, så all uppmuntran är välkommen! Har redan sagt hejdå till pappa, och det var sjukt jobbigt.. Vi båda stod och grät och kramades och samma lär det bli imorgon då man säger hejdå till mamma. Längtar inte till det! Vi har iallafall hunnit med mycket här uppe:

- Varit ut till Norrfällsviken 2 gånger
- Varit i Gammelviken
- Haft nostalgitripp i Mjällom
- Kört upp till Umeå och hälsat på syster och Jonas i 2 dagar
- Varit till Dollarstore
- Träffat mina bröder Göran och Martin
- Träffat min farmor
- Träffat min farbor Lennart och Kerstin
- Träffat min faster Birgitta och hennes man Kurt 2 gånger
- Bowlat med mamma och Tomas
- Haft massa hemmamys och ätit ute på Träffen
- Träffat mina gamla klasskompisar och vänner och tillochmed min mellanstadielärare Lennart Roos
- Fått tillbaka min norrländska!!

Så ja, mycket har man hunnit med iallafall =) Nu är det sängdags, ska upp 04:30 imorgon, usch!
Kommentarer
Mamsen / 2011-07-14 @ 06:16:41

Oj vad det blev tomt här hemma. Tar ett tag innan allt blir som vanligt igen. Har haft en härlig tid med er.

Kram till er båda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0