Kliar!!!

Känsliga läsare varnas....

Har på något sätt lyckats få en jäkla *BEEEEEP* mellan benen. Och det är INTE najs! Kliar som fan och är irriterat. Hoppas verkligen den går över snart.. Har smörjt med naturell yoghurt (gammal beprovad huskur) och hjälper inte det så blir det apoteket.. *BEEEEEP* är vanliga hos tjejer, och kan uppkomma då pH balansen där nere rubbas av diverse orsaker.. Då stiger pH och bakteriefloran som vi normalt har där nere förökar sig och man får en infektion. Yoghurt hjälper till att sänka pH lite, och det sägs att de goda bakterierna i den ska äta upp de andra så att *BEEEEEP* går över. Ja, inte så mycket att göra mer, är väl bara att lida igenom skiten I guess =(

Imorgon för övrigt så har jag min första exkursion! Vi ska ha vattenhåvning nere vid kanalhuset i vid Hälge Å så det är bäst man kommer i säng i tid när man måste gå ner dit de 3 kilometrarna på morgonen :P Lär bli skoj!

EDIT: Vissa människor är så fruktansvärt mogna, så är ni nöjda nu? ^.^ censurerad haha!
Kommentarer
Leah / 2011-07-18 @ 17:34:14

Usch då måste vara jobbigt, aldrig dock haft det själv.


Anonym / 2011-07-18 @ 19:39:06

Hur kan du för det första skriva om BARA dig själv på en blogg och tro att folk ska tycka att det är intressant med "så-här-ser-jag-ut-idag"foton? Och för det andra: för de kanske 2 människorna som faktiskt följer din blogg kanske det inte är så trevligt att veta om din svampinfektion?? Hade du velat läsa en sån blogg? VEM SKRIVER OM SIN EGEN FITTSVAMP PÅ NÄTET MED BILD OCH NAMN PÅ SIG SJÄLV??

. / 2011-07-18 @ 22:16:24

Du som skrev den underbart klockrena kommentaren, kolla detta inlägg http://cissisplace.blogg.se/2011/may/gravidmage-och-vat-sang.html#comment

Ape / 2011-07-18 @ 22:44:29

Till puckot som har kommenterat & är så feg att denne inte ens kan stå för sina åsikter genom att tex namnge sig sj. Läs INTE bloggen ditt jäkla rövhål? Vad tror du en blogg handlar om, jo människorns liv! Du borde läsa min blogg, jag skriver om min analklåda dvs du, det är nästan lika hemskt som sk "fittsvamp".

Mamsen / 2011-07-19 @ 08:22:16

????

Vilka tokroliga kommentarer på en naturlig åkomma.... Vore kul att se vad den anonyma o fega personen skriver om på sin ev. blogg! Skulle tro att det bara är skitprat, i synnerhet om andra!!

Lycka till på exkursionen!

Cissi / 2011-07-19 @ 13:02:47

Haha, kul läsning detta. Till dig den fega anonyma, jag skriver min blogg för mina vänner o familj som vill läsa, om du inte vill läsa så varför är du då här? Bryr mig verkligen inte om din åsikt, tycker det är lite patetiskt att gömma sig bakom din dataskärm, men om du inte visste de så loggas ditt ip nummer. Bravo :D

Micaela / 2011-07-20 @ 17:44:06

Säker på att det é svamp du hade/har?

Med tanke på att du skrev om ph-balansen och sådär med. Jag brukar oxå få kli emellanåt ;D men det é inte svamp, haha, utan det é bara ph-balansen som jävlas. Körde oxå med naturell yoghurt ett tag, men så upptäckte jag RepHresh som finns att få tag på apoteket. Det é en vaginalgel som man sprutar upp i höneriet, som verkar i 3 dygn.. har det inte gått över då så sprutar man upp en te ;D haha. Finns fyra stycken i 'kartongen' man köper.

Jättebra faktiskt! :) Prova det om det inte funkar med yoghurten.


Cissi / 2011-07-20 @ 23:31:54

Rätt säker ja :P Medlet ja köpte på apoteket funkar iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0