Våren e på gång i Skåne? ;)

Gräsmattorna i Skåne äro gröna!
Kanske våren är på gång? ;) Nae, tror att vi kommer få mer skitsnö snart tyvärr. Men jag njuter så länge jag kan av detta, hehe. Idag har jag och älskling vilodag, så vi promenerade ner till stan och tillbaka samt till barnmorskan i Näsby så jag kunde förnya mitt recept på p-piller =) Ska även dit nästa vecka för cellprovstagning, scary.. jaja ^^ Man måste väl få sånt gjort med.. För övrigt har det tyvärr inte blivit något plugg till tentan, motivationen e fortfarande på noll. Men omtentan ska jag klara iaf, har ju lyckats med allt hittils så ;) Nu är det dags för sängen strax =) 2 bilder från idag:

Kommentarer
Miwa / 2011-01-19 @ 22:33:27

Oj! :o vi har ju betydligt mycket mer snö här hemma.. :((


Cissi / 2011-01-20 @ 16:04:51

Haha =) Illa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0