Tillbaka på gymmet =)

Yes!
Blev en sväng till gymmet idag med älskling äntligen. Har ju haft uppehåll i lite över en vecka nu pga att jag varit sjuk, så blev en liten mjukstart med ett helkroppspass med enbart 1-2 övningar/kroppsdel för att värma upp inför träningen den kommande veckan. Lär ha sjuk träningsvärk imorgon iallafall dock då jag inte tränat på ett tag, menmen^^ Sånt man får ta ;) Har påbörjat en storstädning i korridoren med (jag har städvecka) så fixade i allrummet och tömde alla sopor (var en jäkla massa!) så imorgon ska jag avsluta de hela ;P Älskling lagade sjukt god tacopaj oxå ikväll, NomNom! Har pluggat klart för dagen med så snart blir det Vampire Diaries :D

Did anyone say Pie? NomNomNom!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0