Synundersökning

Idag gick jag och älskling ner till stan då det var dags för min synundersökning.
Dem kom fram till att jag har -1.25 i synfel :( Dock så har jag inget brytningsfel eller något, utan jag är bara närsynt. När jag var nere i stan med Becka och Sanna innan så provade vi jättemånga olika bågar till mig, och kom fram till att jag passade i de översta här nedan. Jag var riktigt snygg i dem tillochmed :D Så är nog dem som gäller för mig ^^ De har 2 bågar till priset för 1 så jag valde även ut Tommy Hilfiger bågarna under =) Tänker även komplettera med endagslinser, så kommer inte ha brillor hela tiden, hehe :p Fast jag ser typ glammig ut i dem så ;P Vi får se helt enkelt ^^ Känns skönt att ha det undanstökat iaf =) Nu blir det soffläge med massvis med godis och film resten av dagen :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0