Saknar sommaren :<

Varför ska de vara så kallt och tråkigt ute nu för? @.@
Längtar till sommaren då man kan vara ute i shorts o linne och jogga, bada, mysa.. Men än är det länge till det :( I sommar tänker jag ta med Sebastian hem till Norrland iaf, pojkstackarn har ju inte varit norr om Stockholm!! = Han har VERKLIGEN missat nåt. Ska bli så skoj :D Ska inte sola lika saftigt i år dock som jag gjorde förra året, det är inge bra :< Har så svårt att få färg dock, men får ta till brun utan sol ^^ Bjuder på en bild från i somars när jag var brun brun brun ;D Nu är jag blekare än ett spöke.. :P
Kommentarer
en som... / 2011-01-13 @ 12:26:16

Du är alltid lika vacker cissi :)

cissi / 2011-01-13 @ 19:01:40

=) tack ^^;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0