Morgonföreläsning

Måste bara säga att jag älskar min laptop!
Den är sjukt najs att ha med sig på skolan på både gott och ont. Gott för att jag kan anteckna mycket snabbare än vad jag kan göra för hand, ont för att ja, ni ser ju.. Jag bloggar mitt under föreläsningen:P Dock har vi rast nu så det är ändå okej kan jag tycka :P Ringde till Tea Pot nyss oxå, och det var någon som lämnade in sminket jag hade köpt till personalen :D Så ska ner och hämta det nu i eftermiddag =) Älskling ska bjuda på lunch oxå, lär bli massa mys :D Nej, back to business nu..

Love it :D
Kommentarer
Mamsen / 2011-01-24 @ 16:30:49

Vilken tur att det finns snälla o ärliga människor.

Ha de gott

Cissi / 2011-01-24 @ 22:40:06

Ja tycker jag med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0