Lunch i stan med Victor och cardioträning =)

Har varit ännu en relativt produktiv dag idag!
Började dagen med skola, har även sett min första examensredovisning. Börjar snart bli dags att fundera på vad man själv ska hitta på till C-uppsatsen. Efter skolan stack jag och Victor ner på stan och lunchade på café Fenix =) Alltid lika skojigt att luncha ute med Victor och det var väldigt länge sedan sist nu! Han hade med sig sin nya leksak, aka hans sjätte kamera eller nåt sånt haha ^^ Cool var den iaf =) Blev en pasta carbonara för mig, sedan ett besök på stans naturgodisaffär och därefter en uppfriskande promenad hem! Kom just hem från träningen för inte så länge sedan med, blev ett cardiopass idag samt lite axelövningar. Stod på trappmaskinen tills svetten bara rann om en, blev nästan 30 min totalt där :D Så nu ska jag och älskling ha 2 förtjänta vilodagar. Ska bli rätt skönt men samtidigt har man ju taggat till nu med träningen oxå :P aja ^^ Nu blir de slappläge ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0