Jag e seniiiiiiiiiiil

Jag har kommit fram till en sak.
Jag borde fan ha senilsnöre på alla mina grejer, för jag är nog den mest glömska personen som existerar på denna jord. Ta idag som exempel, jag följer med Becka och Sanna ner på stan och handlar massa smink för över 300 kronor. Vi går och sätter oss på Tea Pot för att fika, och sedan när jag kommer hem så är inte påsen med sminket där ^^ Så jäkla typiskt mig. Och ingen svarar på stället heller så får väl ringa dit på måndag och hoppas nån snäll människa har lämnat in skiten till personalen.. Annars är det SURT!!! Har glömt min iPhone på x antal ställen med, bland annat på Lindex omklädningsrum.. Då hade jag en jäkla tur att den som gick in i provhytten efter mig var så ärlig att denne hade lämnat telefonen till personalen så jag fick tillbaka den.. Men ja, jag borde ha senilsnöre!! Så himla korkad e jag!
Kommentarer
Mamsen / 2011-01-23 @ 13:57:19

Det är inte lätt att vara tankspridd.... Men lite plåster på såren - har att in en liten slant på ditt konto som ersättning för nyckeln du skickat.

Kram

Cissi / 2011-01-23 @ 18:19:05

Tack mamma <3 :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0