Gymmet med älskling och Christian samt NomNom middag! =)

Har varit väldigt produktiv idag!
Kom upp strax efter sju och drog till föreläsningen på skolan vid åtta. Efter skolan blev de hem o äta lite och sedan drog jag, Christian och älskling iväg till gymmet där jag körde ett sweet bröst & triceps pass tills jag var helt slut i armarna :p Lär bli träningsvärk imorrn av detta, hehe. Älskling lagade supergod ost/skinkpaj till middag idag oxå, massa NomNom! Har även städat hela rummet idag, och tillochmed (Läs och häpna, mamma! :P) skrubbat kaklet i duschen, städat toaletten och avloppet! Så nu är mitt badrum skinande fint :D Är dock helt slut nu, min energi sjönk till noll.. så nu ska jag faktiskt inte göra någonting alls på resten av kvällen. Första kvällen på länge jag inte gör någontin på faktiskt. Ska bli mycket skönt! =)
Kommentarer
Mamsen / 2011-01-11 @ 21:26:18

Ojojoj...Jag häpnar, nu har du blivit riktigt huslig. Fast du har ju en kock som sköter matlagningen professionellt.

Anonym / 2011-01-12 @ 15:47:10

Haha! Jo jag har ju det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0