Bilder från helgen!

Är hemma i Kristianstad igen nu. Blev en mkt trevlig helg faktiskt, synd på det regniga vädret bara :p I lördags åkte vi hem till Jonas som hade födelsedagsfest och jag fick träffa fler av älsklings kompisar. Trevligt folk måste jag säga :D Det blev tacos, lite alkohol och massa prat och skoj :D Lugnt och städat var de iaf, och jag och älskling blev hämtade av hans bror Robin runt 23:30 och åkte då hem och sov =) Idag åkte vi och besökte hans farmor oxå, så nu har jag träffat de flesta i älsklingens släkt ^^ Återstår för honom nu att träffa min i sommar, hehe. Pluggmotiviationen har ej infunnit sig dock, vilket är tråkigt. Pluggade ju halvt ihjäl mig till omtentan så är rätt less på plugg nu i iallafall en vecka till.. trist det, för har en tenta om 5 dagar som jag kommer få göra omtenta på, men vad gör man.. Känner att jag behöver få ta en liten paus från studierna iallafall så man orkar komma tillbaka o ge järnet sen. Ska dock ge immunförsvaret en liten chans ikväll om en stund =) Helgens bildboom:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0