3 månader med älskling idag =)

Time flies.
Idag har jag varit tillsammans i 3 månader med Sebastian. Dock känns det som att vi har varit tillsammans mycket mycket längre än så. Inte en enda gång har vi bråkat heller under denna tid.. Känns som vi förstår varandra väldigt bra då vi kommer väldigt bra överens =) Sötnosen hade köpt hem lite lyxchoklad till mig från chokladbutiken i stan idag oxå :D Hihi var mycket uppskattat =) Sedan hade han köpt 6 piratglas oxå som vi ska ha i vår lägenhet sedan när vi flyttar ihop :D Längtaaaaaar! Är planerat att bli någon gång till sommaren eller så ^^ Beror på vad för lägenhet vi hittar oxå såklart!

För övrigt har vi varit på gymmet idag, blev ett stenhårt rygg/biceps pass med en halvtimmes cardioträning oxå. Höll på att svettas bort på trappmaskinen men brände lite över 300 kalorier på de 25 minuterna jag stod där ;) Stod de iaf på maskinen! Kunde knappt gå hem.. Hjälpte även älsk att städa korridoren nu på eftermiddagen samt avnjöt en underbar kycklinggratäng som han lagade :D Och nu sitter jag o pluggar =) /goesbacktostudy
Kommentarer
Mamsen / 2011-01-18 @ 06:04:58

Grattis ....Du verkar ha fått en riktig kanonkille.

Ha de gott o sköt om er! Kram

Cissi / 2011-01-18 @ 11:13:30

Tack mamma :D Det är han ^^ Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0