Varför supa?

Förstår inte vitsen med alkohol längre, det ger inte mig något.
Inget alls faktiskt. Jag har sån hög alkoholtolerans att jag behöver häva i mig 40%:ig sprit (typ en halv flaska) för att få ut något av det. Och jag tycker inte det är värt det. Har jag blivit gammal och tråkig eller bara vuxit upp och insett att det inte är något för mig? Man blir bara skum av skiten, alla man känner blir annorlunda, varför skulle det vara något roligt i det..? :S Nej, tack men nej tack.. föredrar folk när dem är som dem e i nyktert tillstånd faktiskt. Alcohol brings nothing but bad things into your life. Blir helnyktert hädanefter. Gnight!
Kommentarer
Mamsen / 2011-02-26 @ 11:03:08

Hmmm....känns på något sätt som att det hänt något p.g.a. sprit. Fast visst är det bra att avstå, inte minst av ekonomiska skäl.

Ha en skön lördag, kram!

Cissi / 2011-02-27 @ 10:49:12

Nae, inget som hänt riktigt :p får inte ut nåt av de bara =)

Mart1 / 2011-02-27 @ 11:08:16

Bra tänkt. Tänk om jag kunde få såna syner och tala om hur dåligt det är.

Cissi / 2011-02-27 @ 11:10:20

Bror: Kämpa på =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0