Supernyttig Lunch

Det är dags att komma igång efter helgens bravader och godisätande (åt över ett halvt kilo godis totalt, gg) så nu kör jag sallad idag :D
Babyspenat, riven rödbeta, krispsallad, körsbärstomater och morotsstavar med lite caesardressing samt en proteinshake är min lunch idag =) + 2 tabletter b-vitamin då ^^ Blir att tagga tills imorgon då det är alla hjärtans dag. Jag och älskling ska fira det med att laga mat tillsammans, utbyta lite presenter och ett hårt träningspass på gymmet! Därefter blir det nog myskväll =) Tror jag ätit för mycket salt på senaste förresten, min kropp har samlat på sig massor med vatten, känner mig helt pluffsig :(:( Nej, nu dags att dyka ner bland lymfocyterna och cytokinerna igen (cellbiologi plugg..)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0