Sömnbrist

Har de senaste dagarna haft väldigt svårt att sova =/
Inatt var jag vaken till runt fyra, och när jag väl somnat fortsatte jag att vakna hela tiden.. Sjukt jobbigt är vad det är för man orkar ju ingenting under dagen då.. Så det ledde till inatt att jag inte orkade kliva upp ur sängen och gå till dagens föreläsning. Istället låg jag i sängen till tio, utan att ha lyckats somna :S Så har nog bara fått typ 3 timmar sömn totalt inatt :( Suger är vad det gör! Måste dessutom plugga hela denna dagen, inte skoj :( Ska försöka ta en bra bild på mitt hår sen oxå, iphonens färgåtergivning verkar suga dock när de kommer till rött för de blir inte som det ska se ut! Well,well.. Nu: back to plugg.. @.@
Kommentarer
Angie / 2011-02-09 @ 15:55:17

Ta ett kort i solen/dagsljus, då brukar de bli mest korrekt återgivning! ^^


Cissi / 2011-02-10 @ 10:55:28

Gjorde de :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0