Slaktad kropp..

Nyss hemkommen från gymmet efter ett riktigt jobbigt cardio pass.
Det är sjukt tråkigt att det ska ta sån tid att se resultat. Testade alla mina jeans igår och min röv är så enorm att jag inte ens kunde få upp ett av paren över höfterna. Känns inte bra alls. Men nu har jag mördat min kropp tre dagar i sträck så nu väntar vila i iallafall två dagar och sedan är det bara att köra igen. Vill ha vår så man kan gå sköna powerwalks! :( aja, nu ska jag sluta gnälla, och kränga lite pasta och köttfärssås!
Kommentarer
Mamsen / 2011-02-17 @ 09:57:02

Hahaha....nu överdrev du allt. Inte har du så stor bakdel. Jag längtar också efter vår o värme för nu är jag så himla less på kylan.

Ha de gott, kram!

Anonym / 2011-02-17 @ 18:53:04

Jag skojar inte, kommer ju inte i mina jeans :P! Då är de illa.. Men ska testa en ny diet på måndag som lär göra susen hehe! detsamma mamma, är oxå less på kylan (framförallt BLÅSTEN) för min del. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0