Powersmoothie :D


Haha, rätt nördigt med den överskriften men vafan ;) Har iaf kommit på ett sjuuukt gott sätt att blanda en proteinladdad smoothie på som smakar som riktig sorbet och är perfekt när man är sötsugen!
I denna använder jag:

Jordgubbar
Hallon
1 dl Proteinpulver av smaken Hallon
En skvätt Fun Light av valfri smak (jag kör med Wild Berries)
ca 1dl naturell yoghurt
ca 1dl mjölk


Mixa! Smakar sjukt gott =) Jag brukar äta min ur tallrik dock, och inte glas men det går ju att göra som man vill =)
Kommentarer
Anonym / 2011-02-08 @ 10:06:26

Mmmm.... Det där ser ju mumsigt ut. Har det stormat mycket inatt hos er?

Kram

Cissi / 2011-02-08 @ 20:31:13

Haha att de har.. Trodde fönstren skulle blåsa sönder..:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0