Norrland i sommar!

Typ nu..
Är less på vintern och allt tråk, vill ta med min sötnos upp till Norrland och visa han vår vackra vildmark och låta han träffa min familj och allt för första gången.. O hänga med Madde och hennes pojkvän och bara umgås och tälta o må gott..! Vill vill vill! Har så mkt planerat jag vill hinna med :p

Överst och neråt:
- Åka till Mjällom (byn där jag är uppvuxen) och grilla i Måviken, Tälta i Gammelviken osv:D
- Klättra upp till Skulegrottan i Skule
- Åka till Norrfällsviken!!
- Vandra till Slåttdalsskrevan
- Ev. ta en tur norröver till Klimpfjäll och Stekkenjokk
- Campa i Norrfällan!
- Bestiga Högklinten (Emma, jag, syster på bild, gammal!)
- Spendera massa tid i gula huset och däromkring (och låna pappas bil hihi)


+ massa mer saker! ÅH VILL VILL VILL NU!
Kommentarer
April / 2011-02-23 @ 21:41:46

Fan, du får inte åka till gammviken utan mig ;)

April / 2011-02-23 @ 21:42:42

Fan, du får inte åka till gammviken utan mig ;)

Cissi / 2011-02-24 @ 11:34:23

Du är jättevälkommen att följa med :D hade varit sjukt kul att träffa dig igen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0