Min helg

Har haft en mysig och avslappnad helg! =)
Har bland annat hunnit med att
- Få besök från Jonas och hängt med dem ut till Bishop's Arms (ölpub/krog)
- lyssna på Jonas när han imiterar Smeagol/Gollum från Sagan om Ringen (han låter EXAKT som honom?!)
- Kränga typ ett halvt kilo godis
- Äta bakispizza!
- Se på massa filmer, bland annat Into the Blue
- kolla på första avsnittet av Familjen Macahan! (nostalgi på hög nivå!)
- Städa mitt rum (well, dammsugit iaf ^^)
- Köpa och göra egna subwaymackor, hehe :D
- sova som en stock

Overall, en bra helg med andra ord :D
Kommentarer
Anonym / 2011-02-27 @ 19:24:24

HAHA! I ditt förra inlägg frågar du "Varför supa?". Och i denna har du ätit bakispizza och varit på bishop? Känner ett stänk av hyckleri....

Cissi / 2011-02-28 @ 10:10:14

Till anonym: Jag åt "bakispizza" med min korridor, dock var jag inte bakis. Men vi kallar det de. Jag följde med min pojkvän till Bishop, måste jag ha druckit och supit för det..? ... Nej precis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0