Lunchmys och lite shopping + långpromenad!

Just hemkommen från en mysig dag på stan =)
Var fullproppat på Rose Garden men till slut lyckades vi få ett bord. Och vad gör jag när vi går därifrån? Jo glömmer iPhonen, självklart :P Så typiskt mig. Tack o lov hade någon hittat den och lämnat den till personalen så jag kunde få tillbaka den. Sen blev det en sväng till Stadium där jag köpte ett linne och en träningstop, och vad gör jag då? Jo jag glömmer mina fina ullvantar jag fick av Madde i julklapp. Så personalen kom springandes ut efter mig med dem haha! Fan, jag måste skaffa senilsnöre på allt jag har med mig hädanefter tror jag.. Glömsk till max? Eh ja! Blev en tur till Godishuset oxå och därefter en långpromenad hem! Har nog avverkat en mil idag till fots iaf ^^ Tog de fina bilderna under på vägen hem =) SOLEN SKINER FFS :D
Kommentarer
Mamsen / 2011-02-26 @ 11:04:25

Orättvist, jag vill också ha vår! Men idag ser det ut som att vi också får en fin och varm dag.

Fina bilder förresten.

Cissi / 2011-02-27 @ 10:52:51

Tack :D Typ de bästa man kan få med en iPhone :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0