Laboration: Dykreflex!

Laboration på skolan idag, så kom just hem.
Idag skulle vi ta blodtryck och puls på två försökspersoner som skulle hålla andan, både så kallad "torrapné" och "våtapné". Torrapné är bara att någon håller andan, våtapné är att hålla andan under vattenytan i kallt vatten. Dock tog allt längre tid än de borde för oss för blodtrycksmätaren funkade inte som den skulle.. @.@ aja, nu äre gjort och hemma e jag! Med huvudvärk dock, den verkar inte vilja ge med sig! Ska nog slappa lite och sen plugga tror jag!
Kommentarer
Mamsen / 2011-02-01 @ 18:42:24

Ser intressant ut men jag skrattade gott vid åsynen av första bilden. Trodde att Viktor anlagt en ny frisyr......Såg inte personen bakom först, haha!

Kram

Anonym / 2011-02-02 @ 10:46:27

Haha! Ja nu när du säger de så ser jag de med :P Hade väl varit snyggt xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0