Haha.. död.

Träningsvärken från de senaste dagarnas träning är nu här. Har träningsvärk i stort sett överallt :P Men det hindrade mig inte från att gå till gymmet imorse och köra ett cardiopass iaf! Bara cardio och stretching, plus några rumpövningar ^^ Kroppen börjar säga ifrån nu, så är nog dags för en vilodag imorrn. Kanske blir vilodag ända till söndag tillochmed, får se hur man känner sig! Tränat 4 dagar i sträck nu iaf, så känner mig rätt nöjd med min prestation =) Lagade champinjonsoppa gjord på grädde och mjölk till lunch med, det var NomNom^^ dock saknar jag kolhydrater fortfarande! :( Menmen. På fredag ska jag kränga iaf :D hehe. Nu ska man snart till Ica :> puss!
Bild från i höstas någon gång =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0