Beställt bågar och tid för avfärgning :D

Idag har jag och älskling varit nere i stan!
Blev en tur till Klipp och Kryll där jag beställde tid för att avfärga mitt hår (ÄNTLIGEN ska de svarta bort!!!) så på tisdag ska jag dit! Var även inne på Specsavers och bokade tid för linsprovningen, vilket oxå blev på tisdag, samt beställde bågarna jag pratat om innan :D Dem kommer om 1-2 veckor :D Finns typ inte ord för att beskriva hur lycklig jag är att jag snart kommer kunna se igen :D Har pappa att tacka för det <3 Längtar verkligen tills jag har bågarna/linserna nu ^^ Samt att få mitt hemska hår avfärgat! Är så sjukt less på att vara svarthårig nu. Har varit de i tre år, men var ju meningen jag kulle bli blond förrförra sommaren.. dock sket de sig och jag såg ut som en morot. Håret blev så slitet så jag inte har vågat göra något med de förrän nu heller. Så på tisdag, då jävlar! :D Nu ska jag se Vampire Diaries och käka godis;) puss!

Jag idag med oborstat hår :p
Kommentarer
Leah / 2011-02-04 @ 18:46:14

Vad hände med rött? skulle du inte blir rödhårig ett tag , eller kanske inte var du . . hmm


Cissi / 2011-02-04 @ 20:15:01

Det ska ju bli rödaktigt :D ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0