Avfärgning inc!

Åh jag längtar tills tisdag :p
Vill vill vill vill så gärna avfärga mitt hår nu! :P Kommer dock aldrig någonsin göra det hemma igen, då slutar de väl som bilden nedan, haha.

Mmm precis.. Mitt senaste försök att avfärga mitt hår och bli blond. Slutade ju.. sådär haha! Eller ja, de slutade med mig grinandes i badkaret för typ 1/5 av mitt hår trillade av om inte mer.. :S Sen dess har jag inte vågat göra något annat än tona det. Nu på tisdag tänker jag gå redhead! :D Tror de kommer passa mig jättebra faktiskt ^^ Nä, nu är de nog dags för sängen.. Imorrn blir det fest och utgång iaf då hela gänget från Ronneby kommer ner så de lär bli fett med skoj :D Gnight;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0