Vårt första bråk

Igårkväll hade jag och Sebastian vårt första bråk under vårt 6 månader långa förhållande.
Det handlade om att jag trodde han hade slutat röka/snusa helt, men det hade han inte. Han gjorde det när han var hemma i Ronneby och sa till mig att han inte hade gjort det när han kom hem för han visste att jag skulle bli sur. Jag blev jättebesviken när jag fick reda på sanningen. Men jag förstår oxå hur svårt det faktiskt är att sluta helt, så efter att ha suttit uppe till 04:30 imorse och pratat ut, så kunde vi somna tillsammans.

Alla har vi våra brister, och vi har kompromissat fram nu att han får feströka när han är hemma i Ronneby. Jag tycker ändå det är helt okej, sålänge man kan kontrollera sitt beroende. Jag är jätteglad att vi har kunnat prata ut om allting och det känns jättebra mellan oss nu. Vi har fått lite av en nystart känns det som =) Så från det onda kan det även komma goda saker!

Jag älskar honom mest av allt.

Kommentarer
April / 2011-04-24 @ 17:44:45

Man kan inte tvinga ngn till ngt de själva inte vill, han slutar då han slutar.

Cissi / 2011-04-25 @ 11:10:20

Nej jag vet, de måste vara av hans egna fria vilja. =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0